• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 111 No. 4 (2011)

Published: 2011-12-15

Az angoltanári MA program értékelése

Magdolna Lehmann, Réka Lugossy, Marianne Nikolov

259-288

PDF (Magyar)

The Image of Teachers in Two Austro-hungarian-era Education Handbooks by Felméri And Baló

Krisztina Kovács

289-311

PDF (Magyar)

A Comparative Study of Learners’ Reading Comprehension Achievement on Computer-based and Paper-and-pencil Tests

Krisztina R. Tóth, Ágnes Hódi

313-332

PDF (Magyar)

Engler Ágnes (2011): Kisgyermekes nők a felsőoktatásban

Gondolat Kiadó, Budapest. 319 o.

Hajnalka Fényes

333-335

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1407
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1171
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1122
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    871
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    802

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.