• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives

Vol. 125 No. 1 (2025)

Vol. 124 No. 4 (2024)

Vol. 124 No. 3. (2024)

Vol. 124 No. 2 (2024)

Vol. 124 No. 1 (2024)

Vol. 123 No. 4 (2023)

Vol. 123 No. 3 (2023)

Vol. 123 No. 2 (2023)

Vol. 123 No. 1 (2023)

Vol. 122 No. 4 (2022)

Vol. 122 No. 3. (2022)

Vol. 122 No. 2 (2022)

Vol. 122 No. 1 (2022)

Vol. 121 No. 4 (2021)

Vol. 121 No. 3 (2021)

Vol. 121 No. 2 (2021)

Vol. 121 No. 1 (2021)

Vol. 120 No. 4 (2020)

Vol. 120 No. 3 (2020)

Vol. 120 No. 2 (2020)

Vol. 120 No. 1 (2020)

Vol. 119 No. 4 (2019)

Vol. 119 No. 3 (2019)

Vol. 119 No. 2 (2019)

Vol. 119 No. 1 (2019)

  • 1-25 of 114
  • Next →

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1415
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1202
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1069
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    871
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    820

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.