• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives

Vol. 124 No. 4 (2024)

Vol. 124 No. 3. (2024)

Vol. 124 No. 2 (2024)

Vol. 124 No. 1 (2024)

Vol. 123 No. 4 (2023)

Vol. 123 No. 3 (2023)

Vol. 123 No. 2 (2023)

Vol. 123 No. 1 (2023)

Vol. 122 No. 4 (2022)

Vol. 122 No. 3. (2022)

Vol. 122 No. 2 (2022)

Vol. 122 No. 1 (2022)

Vol. 121 No. 4 (2021)

Vol. 121 No. 3 (2021)

Vol. 121 No. 2 (2021)

Vol. 121 No. 1 (2021)

Vol. 120 No. 4 (2020)

Vol. 120 No. 3 (2020)

Vol. 120 No. 2 (2020)

Vol. 120 No. 1 (2020)

Vol. 119 No. 4 (2019)

Vol. 119 No. 3 (2019)

Vol. 119 No. 2 (2019)

Vol. 119 No. 1 (2019)

Vol. 118 No. 4 (2018)

  • 1-25 of 113
  • Next →

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1344
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1173
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1165
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    937
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    771

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.